Przeniesienie z innej uczelni
Studenci z innych szkół wyższych mogą być przyjęci do wybranej uczelni Grupy FUAW po spełnieniu następujących warunków:
1) złożenie podania o przyjęcie na studia określającego kierunek, formę oraz rok studiów na który kandydat chce być przyjęty >>> dokument do pobrania (pdf)
2) przedstawienie zaświadczenia z poprzedniej uczelni zawierającego nazwy przedmiotów, które student zaliczył w okresie zaliczeniowym, określenie formy zaliczenia, uzyskane oceny oraz punkty ECTS,
Inne wymagane dokumenty:
3) świadectwo dojrzałości w oryginale lub odpis
4) świadectwo ukończenia szkoły średniej (w przypadku kandydatów posiadających świadectwo dojrzałości uzyskane w systemie nowej matury)
5) dowód uiszczenia opłaty wpisowej (250 zł),
6) 4 fotografie podpisane imieniem i nazwiskiem,
7) kserokopia dowodu osobistego.
Termin rejestracji na studia: otwarty przez cały rok