Spis treści

 

 

Przeniesienie z innej uczelni

Studenci z innych szkół wyższych mogą być przyjęci do wybranej uczelni Grupy FUAW po spełnieniu następujących warunków:


1) złożenie podania o przyjęcie na studia określającego kierunek, formę oraz rok studiów na który kandydat chce być przyjęty >>> dokument do pobrania (pdf)
2) przedstawienie zaświadczenia z poprzedniej uczelni zawierającego nazwy przedmiotów, które student zaliczył w okresie zaliczeniowym, określenie formy zaliczenia, uzyskane oceny oraz punkty ECTS,

Inne wymagane dokumenty:

3) świadectwo dojrzałości w oryginale lub odpis
4) świadectwo ukończenia szkoły średniej (w przypadku kandydatów posiadających świadectwo dojrzałości uzyskane w systemie nowej matury)
5) dowód uiszczenia opłaty wpisowej (250 zł),
6) 4 fotografie podpisane imieniem i nazwiskiem,
7) kserokopia dowodu osobistego.

Termin rejestracji na studia: otwarty przez cały rok

 

 

Skontaktuj się z nami

Federacja Uczelni Aglomeracji Warszawskiej

Adres:
05-200 Wołomin
ul. Laskowa 4

Godziny otwarcia:
Pon. - Pt : 09.00 - 17.00
Sob. - 09.00 - 16.00

ytfb

Dziekanat
Tel.: +48 22 787 40 44
Fax: +48 22 787 40 44
e-mail: sekretariat@fuaw.pl

Mgr Magdalena Zrelli
Tel.: 22 787 40 44
e-mail: m.zrelli@fuaw.pl

Mgr Aleksander Sodomora
Tel.: 22 787 40 44, 602 794 795
e-mail: aleksander@fuaw.pl

FUAW © 2018 by MEG