Wniosek o przyjecie na studia podyplomowe 2017-2018

 

Możliwy jest dostęp do zasobów e-biblioteki zawierającej publikacje z zakresu ekonomii i zarządzania dla studentów WSZ “OECONOMICUS” Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego z siedzibą w Szczecinie, Ekonomii na Wyższej Szkole Współpracy Międzynarodowej i Regionalnej im. Zygmunta Glogera w Wołominie, Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Stalowej Woli oraz z administracji. Studenci zainteresowani dostępem do cyfrowych zasobów bibliotecznych mogą odbierać w Sekretariacie WSWMiR indywidualne kody PIN, ewentualnie za pośrednictwem e-mail. Kod dostępu ważny jest 1 rok od uruchomienia i w następnym roku należy pobrać kolejny kod. 

Materiały dodatkowe:

IBUK libra folder

IBUK libra pomoc

 

Nowoczesny, szybki i przyjemny dostęp do wiedzy DLA KAŻDEGO!

Serwis IBUK Libra, należący do Wydawnictwa Naukowego PWN, istnieje od 2007 roku. Platforma udostępnia publikacje w wersji elektronicznej oraz - dla zainteresowanych - inne zasoby edukacyjne z portfolio Grupy PWN. Księgozbiór wirtualnej czytelni liczy kilkanaście tysięcy publikacji specjalistycznych, naukowych, popularnonaukowych oraz beletrystycznych, wydanych przez najważniejsze, renomowane polskie oficyny. Wiele z nich to tytuły niedostępne w innych bazach, co sprawia, że oferta IBUK Libra jest unikatowa. Dzięki zaawansowanej technologii i dostępowi online czytelnicy mogą korzystać z serwisu przez całą dobę, z dowolnego miejsca. Platforma umożliwia nie tylko czytanie książek, lecz także zaawansowaną pracę z tekstem.

Z zasobów można korzystać za pomocą komputera, laptopa, tabletu czy smartfona. Technologia IBUK Libra nie wymaga instalowania specjalnego oprogramowania i jest w pełni bezpieczna dla urządzenia użytkownika. Katalogi dostępne są w każdej przeglądarce internetowej.

O tym, że warto z nami współpracować, przekonało się już kilkuset klientów. Z naszych usług korzystają m.in. największe biblioteki akademickie i publiczne, uczelnie, instytucje państwowe oraz firmy prywatne w całej Polsce. IBUK Libra to godny zaufania partner, który aktywnie współuczestniczy w procesie pogłębiania wiedzy i doskonalenia umiejętności na różnych etapach edukacji.

IBUK Libra

SPRAWDZONE ROZWIĄZANIA, INNOWACYJNA TECHNOLOGIA KILKASET TYSIĘCY ZADOWOLONYCH UŻYTKOWNIKÓW


WIEDZA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI!

 

WARSZAWA / WOŁOMIN

 

STUDIA I stopnia

(licencjackie i inżynierskie)

 

STUDIA II stopnia

(magisterskie)

  •  OCHRONA ŚRODOWISKA
  •  PEDAGOGIKA

Termin składania podań do 1 października 2017 r.

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia powinni złożyć następujące dokumenty:


1) formularz zgłoszeniowy >>> dokument do pobrania (pdf)
2) świadectwo dojrzałości w oryginale lub odpis
3) świadectwo ukończenia szkoły średniej (w przypadku kandydatów posiadających świadectwo dojrzałości uzyskane w systemie nowej matury)
4) dowód uiszczenia opłaty wpisowej
5) 4 fotografie podpisane imieniem i nazwiskiem
6) kserokopia dowodu osobistego

Wpisowe na wszystkie kierunki: 250 zł

Wpisowe można wpłacić przelewem na konto uczelni (z dopiskiem wpisowe + Imię i Nazwisko): 

Nr Konta : 20 2130 0004 2001 0490 5840 0001

 

Szczegółowe informacje dot. rekrutacji

Tel. 730 615 598 ( w godz. 8.00 - 22.00)

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 


Ekonomia (I stopnia)

Specjalności:

  • RACHUNKOWOŚĆ I CONTROLLING
  • HANDEL ZAGRANICZNY

ZASADY REKRUTACJI

STUDENT BĘDZIE MÓGŁ UZYSKAĆ DYPLOM LICENCJATA NAWET PO TRZECH SEMESTRACH STUDIÓW. WYSTARCZY POSIADAĆ ŚWIADECTWO DOJRZAŁOŚCI I CO NAJMNIEJ 5 LAT DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.

Wychodzimy naprzeciw potrzebom uczenia się przez całe życie i ułatwiamy osobom dojrzałym i posiadającym doświadczenie zawodowe dostęp do studiów wyższych. Student będzie mógł uczestniczyć w mniejszej liczbie zajęć. Uczelnia stwarza możliwość skrócenia czasu odbywania studiów lub zmniejszenia ich intensywności.

TERMINY REKRUTACJI

Rekrutacja do 30 września 2017 roku (lub do wyczerpania limitu miejsc).

WYMAGANE DOKUMENTY

  • kopia świadectwa dojrzałości (oryginał lub odpis) - oryginał do wglądu
  • cztery aktualne fotografie kandydata
  • kopia dowodu osobistego
  • wypełniona ankieta osobowa
  • dowód wpłaty wpisowego i czesnego (całości za dany okres lub I raty czesnego)
  • świadectwa pracy, wykazy obowiązków.

 

Szczegółowe informacje dot. rekrutacji

Tel: 730 615 598 ( w godz. 8.00 - 22.00)

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


 

 

Przeniesienie z innej uczelni

Studenci z innych szkół wyższych mogą być przyjęci do wybranej uczelni Grupy FUAW po spełnieniu następujących warunków:


1) złożenie podania o przyjęcie na studia określającego kierunek, formę oraz rok studiów na który kandydat chce być przyjęty >>> dokument do pobrania (pdf)
2) przedstawienie zaświadczenia z poprzedniej uczelni zawierającego nazwy przedmiotów, które student zaliczył w okresie zaliczeniowym, określenie formy zaliczenia, uzyskane oceny oraz punkty ECTS,

Inne wymagane dokumenty:

3) świadectwo dojrzałości w oryginale lub odpis
4) świadectwo ukończenia szkoły średniej (w przypadku kandydatów posiadających świadectwo dojrzałości uzyskane w systemie nowej matury)
5) dowód uiszczenia opłaty wpisowej (250 zł),
6) 4 fotografie podpisane imieniem i nazwiskiem,
7) kserokopia dowodu osobistego.

Termin rejestracji na studia: otwarty przez cały rok

 

 

W II połowie sierpnia br. sekretariat uczelni będzie otwarty również w soboty. Serdecznie zapraszamy.

 

 

Skontaktuj się z nami

Federacja Uczelni Aglomeracji Warszawskiej

Adres:

05-200 Wołomin

ul. Laskowa 4

REGON: 200024537

NIP: 5432095607

 

Godziny otwarcia:

Pon. - Pt : 08.00 - 17.00

Sob. - 09.00 - 16.00

Dziekanat

Tel.: + 48 22 787 40 44

Fax: + 48 22 787 40 44

e-mail: sekretariat@fuaw.pl


Mgr Magdalena Zrelli 

Tel.: + 48 22 787 40 44

Fax: + 48 22 787 40 44

e-mail: m.zrelli@fuaw.pl

sekretariat@fuaw.pl


Mgr Aleksander Sodomora 

Tel.: 22 787 40 44, 602 794 795

Fax: + 48 22 787 40 44

e-mail: aleksander@fuaw.pl

sekretariat@fuaw.pl

© 2017